Helgen har varit full av sånt som en bra helg ska inehålla fika, museebesök, eurovision (rätt låt vann) ännu mer fika, promenader och super mycket fina mensker. En annan sak denna helg hade var en mangefik film, ni får höra mer snart.
 
 
Lisa och Maike på en fika i petite palais.
En lite mer klassisk fika på Rose bakery, vi var tre stycken som delade på denna massiva morotskaka.
Sedan var det dags för Eurovison i svenskakyrkan. Ca 30 svenskar framför en storbildsskärm.
Angelica var både fin och pepp!
 
Okej, nu till den magnifika filmen vi såg i lördags. Ca 10 timmar efter jag läst ut den fantastiska boken såg jag filmen. The Greate Gatsby.
Jag försökte genom en bild återskapa hur jag såg ut och kände mig då jag såg den, lite såhär...
Som ni säkert förstår så tycker jag den var fantastisk.
Kostymerna, känslan, manus och musiken!!! Åh!!! Om ni kan se den, se den bums! Och läs boken.
Den bilden och känslan som Gatsby har för och om Daisy, går att ta på! Smådog lite sådär...
 

Kommentera

Publiceras ej