Hej halloj därute. Här i Frankland är vädret en aning manodeprissivt. Regn, sol, orkanvind regn, ite mer regn, superregn och just nu kvällssol. Ja ni fattar, svårt att anpassa sig till i alla fall.
Har varit mega dålig på att ta bilder men lite sånthär har hänt.
  • Måndags var en ledig dag så det blev storfika hos mig med äppelpaj. Samt kortspel film och pastasallad!
  • Det vart översvämning på min och Malins springrunda.
  • Lillan började gråta för att hennes hår hade "bucklor" tydligen så var detta en katastrof.
  • Bjöd över Lisa på lunch, tomatsoppa!
  • Fotade en hämtning av kidsen, Angelica och lillan matchade.
  • En filmkväll.
  • Jag har börjat springa på "riktigt" (jag vet helknas)
  • Börjat få åldersnoja.
  • Planerat en tripp till Normandie! I morron åker vi!!!! En riktigt roadtrip genom Frankrike!!!
  • Idag har jag och min Jacob varit vi i 1 år och 3 hela månader!
  • Nu ska jag på middag i La Defense, med gänget som ska vara barnvakter nästa helg på det massiva dop/bröllopet i Champange!
Ha det fingemangers!

Kommentera

Publiceras ej