Jag har varit på ett så fint ställe så jag orkar inte ens tänka på det. Som i en saga, jag överdriver inte ens! Roadtripen var garanterat värd det. Vi åkte till en ö i Normandie/Bretange, man kan säga att ön är en ö ibland då tidvattnet strömmar in från den brittiskakanalen. Själva ön som är toppad av en kyrka var nog något av det mest overkliga jag sett, sagoö!
Malin var le driver, och ja! Klart vi kör volvo!
I baksätet satt mitt peppade resesällskap! Det sjöngs allsång, allt från Abba, Muse och Lady gaga.
Jag var kartläsare!
Plötsligt tonade det upp sig!
Det fanns bussar till och från ön, men efter bilturen kände vi att vår energi var på g så vi intog ön gående.
Vi bestämde oss snabbt för att det var lunch time med tillhörande fika. Och vi hade hittat...Gifflar!
Så vi satt där och hade det fint tills vi gick vidare, men det får ni se imorron!
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej