Nu måste jag fundera vad har jag egentligen gjort sen i söndags? Men det vet jag nu. 
Eftersom vi var ganska så sega efter vår roadtrip så körde vi en kort springrunda och filmmys, för att sedan promenera till en texmex resturang, inte helt fel en söndag.
Här är en bild på mitt lillagäng!
I måndags var vi hurtiga igen. Efter hurtigheterna så gjorde vi rostad tomatsoppa, ja ni hörde rätt. Rostad soppa. Mumsig blev den vill jag lova. Och i fint sällskap smakar faktist det mesta bra.
Idag åt jag brunch med Lisa, två timmar hos henne kändes som 20 min. Sedan var vi tvungna att bege oss ut i regnet, enda bilden jag tog sorgligtvis.
Den här bilden illustrerar en springtur som jag tog igår, jag fick en brännässla precis där byxorna slutar. Det brände till precis då, men nu  (ett dygn senare) är hela ankeln uppsvullen och det KLIAR. Fyfyfy, vad ska jag ta vägen? Ser ut som jag brytit foten. Så nu springer jag omkring med en isklamp vid foten, smidigt!

Kommentera

Publiceras ej